Cart 0 0.00
תקנון דראם בית חנות כלי נגינה ובית ספר למוזיקה (כולל אתר אינטרנט)
Store policy

תקנון דראם בית

1) שרות אישי

דראם בית מתפקדת כחנות לכלי נגינה, בית ספר למוזיקה ואולפן להקלטת הופעות חיות.

בנוסף למכירת כלי נגינה וציוד לאולפן דראם בית מפעילה בית ספר גדול למוזיקה וכן אולפן להקלטת הופעות חיות בו מתקיימות הופעות מידי שבוע.
בדראם בית אנחנו מציעים ללקוחותינו שירותים רבים, ביניהם: ייעוץ מקצועי בכל הקשור לכלי    נגינה וציוד אולפן, השכרת כלי נגינה וציוד להופעות, תיקון כלי נגינה, שיתופי פעולה עם אומנים ומוסדות שונים וכן שירותי יח"צ לאומנים שלנו.

בדראם בית צוות מיומן ומקצועי שמקדיש את מירב המאמצים והזמן על מנת לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר. הצוות שלנו זמין עבורכם ברשת, בטלפון או פנים אל פנים בחנות בשעות    הפעילות של החנות.

בשעות הפעילות נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 02-5000632, במסנג'ר של פייסבוק או באימייל
[email protected]
אנחנו מתחייבים למענה מהיר.

שעות פעילות החנות ובית הספר למוזיקה:
ימים ראשון – חמישי בין השעות 10:00 -20:00
יום שישי בין השעות 10:00 -14:30

לפרטים אודות בית הספר למוזיקה ניתן לפנות לטלפון 02-500-0632 או למייל [email protected]

לקביעת הופעות באולפן ההופעות החיות ניתן לפנות לטלפון 02-500-0632 או למייל [email protected]

2) משלוח, מסירה ואיסוף (קניה בחנות המקוונת)

דראם בית מספקת שירותי משלוח פנים ארציים.

למשלוחים בינ-לאומיים יש ליצור איתנו קשר.

ישנן 3 דרכים לקבל את המוצרים שקניתם:

  • איסוף עצמי – ניתן להגיע לחנות ולאסוף את המוצרים בעצמכם. אם תרצו לחסוך זמן התקשרו אלינו כשאתם בדרך ונוציא לכם את המוצרים ישירות לרכב ללא צורך בהמתנה או חיפוש חניה.
  • שליח עד הבית – המשלוחים מבוצעים ע"י ספק חיצוני ולא ע"י דראם בית.
    לאחר שתסיימו לרכוש בחנות המקוונת תקבלו בתוך 24 שעות לאימייל שסיפקתם בזמן הקניה את מספר המעקב של החבילה שלכם.השליח יגיע לכתובת אותה סיפקתם בזמן הרכישה.
    חשוב מאוד להיות זמינים בטלפון ביום האספקה על מנת שתוכלו לקבל את החבילה בזמן.זמן מסירת החבילה הוא 2 עד 3 ימי עסקים מסיום ההזמנה (ימי עסקים הם ימים ראשון עד חמישי).במידה ואתם מתגוררים במקמות מרוחקים יותר ממרכז הארץ זמני המסירה עלולים להתארך.

    עלות השילוח היא 50 ש"ח לכל ארגז.

    במידה והשליח לא יצליח להשיגכם בטלפון זמן המסירה יתארך.לפרטים נוספים פנו לחברת השילוח תמנון בטלפון 02-6222250. בשיחה ציינו את מספר המעקב שקיבלתם באימיל.

  • שילוח אקספרס – יבוצע ע"י מונית , המחיר יהיה בהתאם למרחק מהחנות ועד הכתובת שתספקו.

3) דרכי התשלום
אם החלטתם לקנות אצלנו תוכלו לבחור את אמצעי התשלום מבין האפשרויות הבאות:

  • תשלום בכרטיס אשראי – אנחנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי מלבד אמריקן אקספרס.
    תשלום בכרטיס אשראי ניתן לחלק לעד 5 תשלומים ללא ריבית.
  • תשלום בהעברה בנקאית – אם זו דרך התשלום המועדפת עליכם צרו איתנו קשר בטלפון 02-5000632 ונשמח לעזור.
  • תשלום באמצעות PayPal

חנות דראם בית (להלן: “החנות") הנה חנות אינטרנטית מקוונת הנמצאת באחריותה הבלעדית של עוסק מורשה 032286957. אודות המכירות

1. דראם בית הינה היבואן של מגוון מוצרי בחנות, בנוסף למוצרים שאינם ביבוא בלעדי {על מוצרים שאינם ביבוא של דראם בית תינתן אחריות מהיבואן}

2. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג "דף מכירה" הכולל את פרטי המוצר או השירות המוצע למכירה, את מחיר המכירה, האחריות על המוצר אם קיימת ועוד. (להלן "דף המכירה“).

3. כדי לבצע הזמנה יש לבחור מוצר, להזמינו ולהזין את פרטי המזמין ואמצעי תשלום

4. מיד לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ההזמנה תרשם במחשבי דראם בית. כמו כן יישלח אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 24 שעות מסיום הליך המכירה.

5. חשוב להבהיר, עם פתיחת כרטיס לקוח ואישור הלקוח יכלל במאגר מידע של דראם בית ולא ייעשה בו שימוש ללא אישור הלקוח.

6. יובהר ויודגש כי משלוח הדואר האלקטרוני אינו מהווה ראיה על ביצוע פעולה ואינו מחייב דראם בית. הרישום שנרשם במחשבי דראם בית יהווה ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.

7. חיוב הלקוח בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, PAY PAL או ע"י התקשרות טלפונית בלבד. לא ניתן לשלם בשום אמצעי אחר, לרבות שובר הנחות/ מתנות, צ'קים וכו'

8. דע: הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

9. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל הלקוח הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש הלקוח ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י הלקוח. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל הלקוח להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה דראם בית זכאית לבטל את ההזמנה ולחייבו בדמי ביטול כחוק.

10. דראם בית מספקת תוכן ומפרטים על המוצרים השונים, המתבססים על התוכן והמפרטים של חברות היצרנים עם התאמה לקהל הישראלי.

11. זכור: חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך, רשאית דראם בית לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, ובנוסף דמי טיפול בסך 20 ₪. במידה והמוצר יצא ממחסנינו בדרך אליך יופחתו גם דמי המשלוח מסך הזיכוי.

שיטת המכירה

12. מכירת המוצרים תהיה במחיר קבוע מראש עד גמר המלאי.

13. הגולש בוחר מוצר (מומלץ לעיין בדף המכירה בטרם ביצוע הקניה) ומבצע את הקניה בהתאם להוראות באתר.

מועדי המכירה

14. ניתן לרכוש מוצרים 24 שעות ביממה 365 יום בשנה, עד גמר המלאי.

אספקת/הובלת המוצרים

15. דראם בית תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר (בכפוף למלאי זמין) לכתובת בישראל, אשר הוקלדה בכרטיס הלקוח בעת פתיחתו או לכתובת חלופית אשר הוכנסה בעת סגירת ההזמנה. זמן המשלוח משתנה ע"פ צורת המשלוח של המוצר – שירות משלוחים, ובהתאם למלאי זמין של המוצר. מוצר שיצא דראם בית יגיע לרוכש תוך 2 עד 8 ימיי עסקים במקרים של משלוחים אל ישובים קטנים או ישובים מעבר לקו הירוק יתכן עיכוב בזמן הגעת המשלוח.

16. דראם בית מתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט להלן.

17. דראם בית לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה לרבות שביתות, השבתות, פגעי טבע,מצב מלחמה ווכיוצ"ב.

18. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית דראם בית תהיה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמם מראש. באחריות הלקוח לידע את דראם בית כי המקום שאליו הוזמן המוצר מוגבל גישה מסיבות בטיחותיות. במידה ולא הודיע הלקוח והמשלוח חזר או התעכב יחולו כל הוצאות המשלוח החוזרות על הלקוח.

19. דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל.עלות המשלוח שמצויין באתר תקף לקרטון אחד, עד ל 20 קילו, כל קרטון נוסף יחשב מחדש בעלות רגילה של משלוח.

20. במקרה של הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל דראם בית תהיה רשאית לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה.{במקרים כאלה נא ליצור קשר עם דראם בית טרם ביצוע ההזמנה }.

21. זמני אספקת המוצרים/שירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים. (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

22. אופן השילוח המוצרים ייקבע ע"י דראם בית. שינוי אופן השילוח לבקשת הלקוח יגרור עימו תשלום נוסף.

23. רוכש מוצר יהיה רשאי לאסוף את המוצר מדראם בית ללא תשלום משלוח, לאחר השלמת ההזמנה באתר כולל תשלום מלא , הלקוח נדרש לתאם בטלפון את האיסוף

24. בעת אספקת המוצר, דראם בית ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירת המוצר.

25. דע: בכל מקרה של בקשה לביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין המוצר או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך. ובמידה והמוצר נשלח זה מכבר,על מבצע הפעולה להחזיר את המוצר סגור באריזתו המקורית, ומבלי שנפתח/ שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא

שירות לקוחות

26. בשאלות לגבי המוצרים המוצגים בחנויות כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות, אנו מזמינים אותך לפנות לדראם בית בשעות פעילות החנות

כשרות להשתמש באתר

27. דראם בית רשאית למנוע ממשתמש מלהשתתף במכירות באתר באמצעות חסימה של משתתף בכל אחד מהמקרים הבאים:

א. המשתתף ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין. ב. המשתתף הפר תנאי מתנאי התקנון או מתנאי השימוש. ג. המשתתף מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן בטלפון פרטים שגויים במתכוון. ד. המשתתף ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בדראם בית ו/או מי מטעמה ו/או מי מצד ג'

כלשהו ו/או בפעילות התקינה של האתר. ה. בכוונת המשתתף לשוב ולמכור את המוצר או השרות בו יזכה לצד ג' ו/או לסחור בו.

שמירה על סודיות המידע אודות המשתמש

28. מעבר לשימוש הנ"ל דראם בית מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאתכם אלא עפ"י כל דין ו/או האמור בהסכם זה ואו אלא אם כן הדבר נדרש עפ"י דין או כדי למנוע שימוש לרעה.

29.דראם בית נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים באתר החברה אלא בשרת המאושר לכך ע"י חברות האשראי. כל שאר המידע נשמר ומוצפן אך בקיום מקרים שאינה בשליטתה ו/או הנובעים מכח עליון, דראם בית לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר,שייגרם לך ו/או למי מטעמך עם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

ביטול עסקה/מכירה ו/או כשל תמורה

30. מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

בכל מקרה של החזרה של מוצר שנקנה דרך האתר במשלוח, הלקוח יצטרך להביא את המוצר בעצמו אל החנות להמשך טיפול

31. ביטול של עסקה יעשה בכתב באמצעות המייל [email protected] או בטלפון 02-5000632.

על אף האמור לעיל לא ניתן לבטל את רכישת המוצרים הבאים:

א. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק, או לשכפול, שהמזמין פתח את אריזתם המקורית.

pastedGraphic.png

ב. מוצר חשמלי הנפתח מאריזתו המקורית ו/או חובר לחשמל.

37. תוצאות הביטול שלא עקב פגם – ביטל הלקוח את העסקה שלא עקב פגם במוצר כאמור לעיל, תחזיר דראם בית ללקוח, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי ללקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. ובנוסף 20 ₪ דמי טיפול.

38. קיבל הלקוח את המוצר נושא העסקה או החוזה, ידאג להחזרת המוצר לחנות, על חשבון הלקוח, והוא הדין לגבי מוצר כלשהו שקיבל הלקוח בעקבות עשיית העסקה או החוזה. מובהר בזאת כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה או החוזה נשלח מהחנות לחברת השילוח.

39. יובהר ויודגש: ביטול העסקה, שלא עקב פגם, כאמור לעיל, ע"י מבצע הפעולה, כפוף לכך שמבצע הפעולה יחזיר את המוצר שהוא ארוז באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

40. דע: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה להם הרכבה, אלא באישור מראש בכתב של החנות.

41. אין בתוצאות הביטול כדי לגרוע מזכותה של החנות לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

42. האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד') לחוק הגנת הצרכן. 43. האמור בסעיף זה אינו בא להטיל על דראם בית אחריות כ"עוסק" בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

44. דראם בית תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה: א. במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;

ב. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין.

ג. אם יתברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הזוכים ו/או מי מהם ו/או צד ג' כלשהו.

ד. אם יתברר לדראם בית כי הזוכה עלול לשוב ולמכור את המוצר או השרות בו זכה לצד ג' ו/או לסחור בו.

45. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציינו בכרטיס הלקוח בעת ההרשמה למכירה.

46. אם לאחר סיום מכירה התגלה כי המוצר ו/או השרות אזל מהמלאי, דראם בית לבטל את המכירה או להציע מוצר חלופי שווה ערך. בוטלה מכירה כאמור דראם בית ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות

אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

כשלון תמורה

47. דראם בית מתחייבים כי בכל מקרה של ביטול עסקה ע"י הגולש עקב כשלון תמורה מלא, תפעל דראם בית לספק מוצר חלופי, שווה ערך, לאחר קבלת ההודעה בכתב מהרוכש, על ביטול והסיבות לביטול העסקה כאמור.

48. לא הצליחה דראם בית לספק מוצר חלופי הולם, יושב לרוכש מלוא הכסף ששולם על ידו בפועל , ובלבד שהרוכש ביטל את העסקה אל מול חברת האשראי ושלח לדראם בית הצהרה חתומה על ידו, הכוללת את פרוט כל התשלומים שהוציא.

תנאים נוספים

49. כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי המוצרים והמותגים, טיבם ואיכותם נמסרו לדראם בית ע"י מפעילי הספקים היצרנים והיבואנים ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים.

50. נפלה טעות קלומוס בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את דראם בית. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן,לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

51. דראם בית/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז דראם בית שומרת את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב ללקוח. בנוסף על כך, דראם בית לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על ללקוח בלבד ועל חשבונו.

52. כמו כן, הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר, אלא אם כן נכתב אחרת.

קניין רוחני

53. התכנים המילוליים והאייקונים (icons) ו/או כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר ,לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של דראם בית

54. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם כן דראם בית נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.

55. אין בהצגת החנויות, מוצרים ו/או שירותים המוצגים באתר זה משום הבעת דעה לגביהם אופיים או טיבם ע"י דראם בית

56. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

57. החברה רשאית לעדכן את תקנון האתר בכל זמן. ט.ל.ח.

סמכות שיפוט

57. השימוש באתר ותנאי שימוש אלה כפופים לחוקי מדינת ישראל.

 

DRUMBITE COMMUNITY

קהילת דראם בית ישראל

כלי נגינה במבצע!

שמחים מאוד להציע לכם שלל מוצרים ממגוון מחלקות במחירים אטרקטיביים מאוד מאוד.
מדובר במוצרים חדשים או מתצוגה לקראת חידוש המלאי ועל כן הם נמכרים במחירי חיסול.

דברו איתנו:

DRUMBITE עד הבית!

שרותי כיוון, הרכבה, פירוק ותיקון תופים עד הבית

אנחנו שמחים להציג שירות חדש!

נגיע עד הבית ונרכיב או נפרק תופים, נכוון, נתקן

ונוודא שתהנו מחוויית התופים המושלמת.

דברו איתנו:

צריכים עזרה?

כתבו לנו

HOW CAN WE HELP?

drop us a line

היי חבר! שמחים לראות אותך איתנו

התחברות לחשבון

כל הדרכים
ליצור איתנו קשר...

כתבו לנו

לחצו כאן להתחלת שיחה
1
זמינים בוואצאפ
היי👋
איך נוכל לעזור?
העגלה שלך
העגלה שלך ריקה

נראה שעדיין לא בחרת מוצרים...